SEVENTEEN (Vocal Team) - SECOND LIFE (Türkçe Çeviri)

(* Alıntı yapacaksanız kaynak belirtin lütfen @Turkey_SVT )

Eğer bu bana çok farklı gelen ikinci hayatsa,
Senin yanında olur muyum?
Benim yanımda olur musun?
Böyle şeyleri hayal ediyorum
Kelimeler bir şaka gibi gelse de
Bana inanacak mısın?
Hayal etmesi bile komikken
Yalnız kaldığım ani gün
Adımlarımı sana doğru atacağım
Senin gözlerinde yüzümü tekrar gördüğümde
Dünya duracak ve sana sarılacağım

Eğer bana ikinci bir hayat verilirse
Şimdiden çok farklı yaşayıp nefes alabilirdim
Hiçbir şey bilmeden caddeleri yürüyüp geçeceğiz
Umarım birbirimizi hatırlarız
Gelecek hayatımızda bile
O zaman bile, sana geleceğim

Zaten güzeliz
Seviyorum çünkü bu biziz
Başka kelimeye gerek yok
Bakışlar, dokunuşlar

Eğer bu bana çok farklı gelen ikinci hayatsa
Söyleyebilceğim şey
Senin yanında olacağımdır
Yalnız kaldığım ani gün
Adımlarımı sana doğru atacağım
Senin gözlerinde yüzümü tekrar gördüğümde
Dünya duracak ve sana sarılacağım

Unutulmuş olmak, herkes için
Neden bu herkesin başına gelen şeyler
Benim için kolay değil?
İkinci hayat, ikinci hayat
Kendi yoluma gidemeyeceğimi biliyorum

Yorumlar