SEVENTEEN - 'MY MY' TÜRKÇE ÇEVİRİ (Heng: Garae)


Yeh Adım atmaya devam, koş
Yeh Kuru bir çöl olsa bile, sorun yok
Yeh bulutlar güneş ışığına şemsiye oluyor
Oh yalnız değilim.
Gözlerimi her açtığımda her zaman yeni şeyler keşfediyorum.
Aynadaki benle buluştum ve yeni ben bir çiçek açtı.
Sadece zamanı betimle (sadece betimle)
Hiçbir şey sabit değil (Yeh yeh)
Hiçbir şey çok hızlı ya da çok yavaş değil
Hayatımız Lalalalalala
Paralel çizgileri geçelim.
Hayallerimize kürek çekelim.
Mutlu zamanlarımızı kalbimizin cebine yerleştirelim.

(Nakarat)
Aceleye gerek yok, harika gidiyorsun.
Sadece olduğun gibi kal.
Benim yolculuğum benimle başlar
Güneşin ötesinde…
Benim benim benim benim benim yolum
Adım adım yaklaş, yaklaş
Burası hayalini kurduğum yer
Kalbime sıkıca tutun
Ve bana yaklaş oh oh
Daha da yaklaş
Benim benim yoluma

BRRRR BAA Doyumsuz olduğun her şey
BRRRR BAA Bırak bana gelsin
Hey daha yakın bir yere hey (Nereye gitmeli?)
Henüz karar verilmedi hey hey
Kimse yerime karar veremez
Sadece ben verebilirim lalalalalala
Hayallerden olan kanatlarımızı açıp denizin ötesine uçalım
Mutluluğun önemini kimse ölçemez

(Nakarat)
Aceleye gerek yok, harika gidiyorsun.
Sadece olduğun gibi kal.
Benim yolculuğum benimle başlar.
Güneşin ötesinde…
Benim benim benim benim benim yolum
Adım adım yaklaş, yaklaş
Burası hayalini kurduğum yer
Kalbime sıkıca tutun
Ve bana yaklaş oh oh
Daha da yaklaş
Benim benim yoluma

Benim hayatım bir yolculuk yolculuk yolculuk
Kalbime doğru yürü yürü
Bu yol benim kendi  Road Movie'm*
(Ç/N: Laszlo Fogarasi bestesi olan şarkı)
Benim yolum eski bir şarkı şarkı

(Nakarat)
Güneşin ötesinde…
Benim benim benim benim benim yolum
Adım adım yaklaş, yaklaş
Burası hayalini kurduğum yer
Kalbime sıkıca tutun
Ve bana yaklaş oh oh
Daha da yaklaş benim benim yoluma


Seventeen Carats Turkey / Akame

Yorumlar