SEVENTEEN (Performance Team) - 247 (Türkçe Çeviri)


(*Alıntı yaparsanız lütfen kaynak belirtin @Turkey_SVT )

Uyurken her zaman dikkatliyimdir
Başkalarının rüyama girmesine izin vermiyorum 
Birilerinin aklımı bilmesine korkuyorum
Rüyam sadece sensin
Neden oh neden?
Nasıl yalnız olduğunu bilmiyorsun
Neden oh neden?
Neden beni bilmiyorsun? Sana ihtiyacım var
247 seni arıyorum
Buradayız, dolaşıyoruz
Eğer kollarımla açık bir şekilde seni tutarsam
Hiçbir şey elde edemem
Ne kadar özlediğimin önemi yok
Kalbimi dolduramazsın
247 senin hatıraların
Evren durana kadar bitmeyecek
Pazartesi, Çarşamba, Çarşamba ve Cumartesi
Her gün seni ziyaret ettiğim yol
Sadece üstünde kayıp ayak izleri kaldı
Yalnız kaldım
Her zaman oradayım
Hala senin gelmeni bekliyorum
Mehtaplı gecede
Bu ışıkta senin için dans ediyorum
Boşuna bir umut mu bilmiyorum
Sıcak kap bile
247 247 247 247
247 seni arıyorum
Buradayız, dolaşıyoruz
Eğer kollarımla açık bir şekilde seni tutarsam
Hiçbir şey elde edemem
Eğer kollarımla açık bir şekilde seni tutarsam
Hiçbir şey elde edemem
Ne kadar özlediğimin önemi yok
Kalbimi dolduramazsın
247 senin hatıraların
Evren durana kadar bitmeyecek
247 sana baksam da
Beni fark edip merhaba diyecek misin?
Mart ayındaki bu ikimizin hatırası
Kaldı mı bilmiyorum
Ne kadar özlediğimin önemi yok
Kalbimi dolduramazsın
247 senin hatıraların
Evren durana kadar bitmeyecek

Yorumlar