Reveal My Star's Life: The Manager 1



SEVENTEEN'in menajeri en güvenilir üye, hiç işinden pişman olup olmadığı ve daha fazlası hakkında konuşuyor

SEVENTEEN'in menajerlerinden biri, MBC'nin 'The Manager' adlı programında göründü ve hem hangi üyelere güvenip güvenmediğini hem de menajer olmaktan pişman olup olmadığını açıkladı.

23 Şubat'ta yayınlanan 'The Manager'ın bölümünde, SEVENTEEN'in ve onların üç menajerlerinin yoğun hayatlarını takip eden bir kesit yayınlandı. Menajer, grubun 13 üyeden oluşması yüzünden her zaman onlarla ilgilenecek üç, belki iki, menajerin olacağını açıkladı. SEVENTEEN'in sabah rutininden, on üç üyenin güne hazırlanmak için nasıl birbirinin etrafında dolandığıyla bir kaç üyenin zamanında yetişmek için banyoyu aynı anda kullandığını gösteren, klipler gösterildi.

Ona en çok hangi üyenin onu sinirlendirdiği sorulduğunda, menajer Mingyu'yu seçti ve "O her zaman herhangi bir yerde uyuyor ve eğer onu göremezseniz, bu bir şeyler olduğu anlamına gelir." dedi. Ama sonra ekledi, "Başlangıçta, o beni cidden sinirlendiriyordu ama o kendi başına uyanmakta ve istediğinde ortaya çıkmakta iyi." Menajer daha sonra Seungkwan'ı en güvendiği üye seçti ve Seungkwan'ın menajerlere üyelerin fikirlerini alıp bir planla gelerek yardımcı oldugunu açıkladı.



Ne kadar üye olduğu ile, menajer her üyenin yaşına göre bir sayıya sahip olduğu bir sayı sisteminin olduğunu açıkladı. O, hızlı hareket gerektiren durumlarda üyelerden kendilerini numaralandırmalarını ve bu sistemi kimin eksik olduğunu anlamak için kullandığını söyledi. Ayrıca sayıları SEVENTEEN asansöre binerken onları ayırmak zorunda kaldıklarında onları farklı yerlere hareket ettirmek için kullanıyorlar.

Menajere hiç menajer olmaktan pişman olup olmadığı soruldu ve o içtenlikle cevapladı, "Onlar yükselme dönemlerindeyken, gözlerimi açtığım her sabah pişman hissediyorum ama sonra üyelerle karşılaşıyorum ve bunu unutuyorum. SEVENTEEN ile sanatçılarım olarak tanışmış olmak bir gurur, ve hepsi beni hoş karşıladığı için minnettarım." "Ama ben hâlâ onları görmediğimde sinirleniyorum. Bu yüzden umarım gözümün önünden kaybolmazlar." diyerek şaka yaptı.

Seungkwan, yoğun programlarının menajerlerinin sağlığına zarar verdiğine dair endişesini, "Biz her zaman menajerlerimiz için üzgünüz, ve sabah kalkmak kolay değil. Gece 1'de uyuyorlar ve sabah 5'te kalkıyorlar, ve bu haftanın her günü nerdeyse böyle. Bu yüzden onların sağlıkları için endişeliyim." diyerek ifade etti. İşin zor olduğunu, SEVENTEEN'in debutundan beri 15 farklı kişinin menajer olduğunu, en fazlasının 6 ay menajerliği sürdürdüğünü açıkladı.

Ekledi, "Bir keresinde şakayla yeni menajerimize mevcut promosyonlarımız sonlanana kadar devam edeceğini umduğumu, ama eğer bizimle daha fazla kalırsa minnettar olacağımı söyledim. Promosyonlarımız bittikten sonra lezzetli bir şeyler yemek için dışarı çıkmamızı isterim." Ayrıca Mingyu, "O çok sıkı çalıştırılıyor, ve sadece teşekkür ederim ve seni seviyorum demek istiyorum." demeden önce "Sanırım bundan sonra menajerimizin önünde uyuyacağım." diyerek şaka yaptı.


Aşağıdan 'The Manager'ın son bölümündeki SEVENTEEN'in görünüşü izleyin!

Kaynak: https://www.soompi.com/article/1305850wpp/seventeens-manager-talks-about-most-reliable-member-if-hes-ever-regretted-his-job-and-more

Yorumlar