SEVENTEEN - LIE AGAIN (Türkçe Çevirisi)

(*Alıntı yapacaksanız lütfen kaynak belirtin @Turkey_SVT )

Seni sevmiyorum
Seni sevmemeye karar verdim
Seni daha fazla görmek istemiyorum
Woo, lütfen arkanı dön ve git
Hep olduğun yere
Benim olmadığım yere
Lütfen beni sevme
Zaten (geriye) sadece acı kalacak
Lütfen, ne olursa olsun, kelimelere aldan
Ne kadar tuhaf olduğumu bilmendense
Gözlerini kapat, sırtını dön ve git
Eğer acı verici aşktan daha acı verici bir şey varsa(orada)
Anılar daha çok acıtmadan geri dön

Özlemle ayrılış,
Belki gözyaşları içindeki birliktelikten daha az acı vericidir

Yine yalan söylüyorum
Kelimeler doğru değil
Yine yalan söylüyorum
Söylemek istemediğim kelimeler
Yine yalan söylüyorum

Seni sevmiyorum
Seni sevmemeye karar verdim
Seni daha fazla görmek istemiyorum

Seni sevdiğimi ifade eden kelimeler, çünkü seni seviyorum
Onlardan (kelimelerden) yoksunum ve bu yüzden gitmeden izin veriyorum

Değiştik ve daha fazlasını istedik
Gerçekten (öyle) kast etmediğim kelimelerle seni incittim
Sana her gün ihtiyacım olduğundan
Seni her gün ittim
Pişman olacağımı bilerek

Yorumlar