SEVENTEEN - FEAR (Türkçe Çeviri)


(*Alıntı yapacaksanız lütfen kaynak belirtin, @Turkey_SVT )

Anılarımı silmelisin, ben zehirliyim.
Daha fazla katlanamayacağımı biliyorum.

Hiç bir şey sonsuza dek sürmez.
Bitiremeyeceğimi biliyorum (Yeh)
(Bana ne istiyorsan onu söyle)
Sana vermek istedim
Kalbim beni daha fazla acıtıyor
Ben tehlikeliyim, bu çok korkunç
Kesici gerçekler duygularımdan daha önemli
Kaçmalıyım, daha fazla tereddüt edemem.
Her şey gri oluyor.

Zehir yayılmadan önce fantezimin tükenmesini istiyorum, kaçmalıyım
Korkuyorum, uyanamıyorum.
Tekrar yatıyorum, anılarım yayılmaya başlıyor
Lütfen bebeğim, benden uzak durmalısın
Birisi bana ne yapmam gerektiğini söylesin
Anılarımı silmelisin, ben zehirliyim.
Daha fazla katlanamayacağımı biliyorum.
Bu engeli aşamadığım için beni sevmeni istiyorum,
Benim sevme şeklim böyle
Tekrar etmeye devam et, fena halde, seni seviyorum oh
Tekrar etmeye devam et

Yani seni riskten kaçmak için
Gözlerini açmanı istemiyorum
Zehrim çiçekleniyor ve acım geceleri daha derin.
Demek istediğim, neden hepsini görmezden geliyorsun
Aklımdan çık, idare edemiyorum çünkü korkuyorum
Gerçek beni bağlıyor, ben de kalbimi boyadım ve sonunda sen de ısladın
Değişmeye korkuyorum
Korkuyorum, uyanamıyorum.
Tekrar yatıyorum, anılarım yayılmaya başlıyor
Lütfen bebeğim, benden uzak durmalısın
Birisi bana ne yapmam gerektiğini söylesin
Anılarımı silmelisin, ben zehirliyim.
Daha fazla katlanamayacağımı biliyorum.
Bu engeli aşamadığım için beni sevmeni istiyorum, benim sevme şeklim böyle

Uh uh wuh ya ya uh uh uh (×3)
Benim sevme şeklim böyle
Her zaman tekrar edilen kelimeler, seninle duran şarkı sözleri
Bir gün
Vücudumun her yerindeki bu aşk
Tüm korku yaralarımın içinde
Eğer her gün seni incitirsem
Benim sevme şeklim böyle
Uh uh wuh ya ya uh uh uh (×3)
Benim sevme şeklim böyle


Yorumlar