Home (Korece) Türkçe Çevirisi

HOME

Sensiz ne yapabilirim?
Eskimiş bir robot gibiyim,kalbim duruyor ve hep soğuk
Bensiz ne yapabiliriz?
Sen de benim kadar çabalıyorsun,ne yapabiliriz?
Bebeğim, sıcaklığımızı saklamak istiyorum
Böylece kimse aramıza giremez
Söyle bana, benimsin,söyle bana, seninim
Söyle bana, içimdesin
Acı çeken içindeyim
Aniden korkuyorum
Sensiz ne yaparım?
Kalbimin evi yok (oh bebeğim)
İçimi senin için boş tutuyorum
Bazı şeyler zor görünebilir
Ama hep burada olacağım
Yani çok düşünme
Çünkü senin evinim x3
Sığınabileceğin bir yer x2
Bence kalbim seni geçti bile
Ama kalbinin küçük olduğunu söylemiyorum
Dışarısı hala soğuk, burnumun ucu titriyor
Uzak olsak da, anılar bizi yaklaştırıyor
Eğer kalbinde bir boşluk varsa
Onu ellerimle kapatacağım
Ellerin boş olsa bile, onları bana ver ki doldurabileyim
Söyle bana, benimsin,söyle bana,seninim
Söyle bana, içimdesin
İçindeyim
İçten içe kıvranıyorum
Aniden korkuyorum
Sensiz ne yaparım?
Kalbimin bir evi yok (oh bebeğim)
İçimi senin için boş tutacağım
Bazı şeyler zor görünebilir
Ama hep burada olacağım
Yani çok düşünme
Böyle bırakmak istemiyorum seni
Kırık bir kalple korkmak istemiyorum
Senin gelebileceğin bir sığınağım
Benim gelebileceğim bir sığınaksın
Çünkü senin evinim x3
Çünkü benim evimsin
Gelebileceğin bir yer, gidebileceğim bir yer


M/V'yi bolca izlemeyi ve beğenmei unutmayın^-^
https://www.youtube.com/watch?v=R9VDPMk5ls0



Yorumlar