Home ( Çince ) Çevirisi

Sizlere 28 Şubat 2019 tarihinde çıkan Home şarkısının Çince versiyonunu Türkçeye çevirdik.Keyifli okumalar.Eğer paylaşım yapacaksanız lütfen ismimizi belirtmeyi unutmayın
( Turkey_SVT )

Home

Sen olmazsan
Ben ne yaparım
Ne kadar ilerledik
Yanımda olmanı isterim

Sen olmazsan
Ben ne yaparım
Anılarımızı unutacak mısın?
Yoksa bizi her gün düşünecek misin? Evet

Bebeğim,güneşin altında gülümseyebilirim
Her zaman bitkin düşmüş seni bekliyorum 
Bence anlayacaksın
Birlikte kurduğumuz hayalleri

Söyle bana şimdi söyle bana şimdi
Gözlerini kapa ve gerçeği söyle

Her gün seni bırakmadan
Gitmene izin veremiyorum
Aslında,hem de korkuyorum

Terketme beni
Ve sevgimi arkada bırakma
Senin için bir yer var,sıcak bir liman
Seninle,daha cesur oluyorum

Öyle ya da böyle
Yanında olacağım
Bana ihtiyacın olduğunda,seninle olacağım
İtiraz etmediğin sürece 

Çünkü senin evinim x3
Ağlayabileceğin bir yer x2

Yavaş yavaş yürüyorum,yavaş yavaş keşfediyorum
Aramızda kaybolan ufuğu 
Yavaş yavaş geriye bakıyorum,gitgide hiçbir şeyin değişmediğini anlıyorum 

Evet,ne zaman yorulsan,yanında olduğumu hatırla
Umarım hep mutlu olursun
Zorluklarla yüzleştiğinde bile,seninle üstesinden geleceğim
Anı yaşa,bekleme ve pişman olma

Söyle bana şimdi söyle bana şimdi
Gözlerini kapa ve gerçeği söyle 
Her gün beraber
Gitmene izin veremiyorum
Aslında,hem de korkuyorum

Terketme beni 
Ve sevgimi arkada bırakma
Senin için bir yer var,sıcak bir liman (oh bebeğim)
Seninle,daha cesur oluyor 

Öyle ya da böyle
Senin yanında olacağım
Bana ihtiyacın olduğunda, seninle olacağım
İtiraz etmediğin sürece

Bırakmak istemiyoruz,biz
Bir birimize bağlıyız,biz
Dağılan bir ritim
İstediğim hayat bu değil

Mutluluğu buluyorsun bu anda
Adımlarımın kesildiği yerde

Çünkü senin evinim x3

ağlayabileceğin bir yer x2

Home Çince Versiyon MV'si
https://www.youtube.com/watch?v=CDwFwtpZyYo



Yorumlar