SEVENTEEN - LUCKY (Türkçe Çeviri)

(*Alıntı yapacaksanız lütfen kaynak belirtin @Turkey_SVT )

Sorun değil. 
Problemi sen çözebilirsin.
Bizim hayatlarımız daha iyi çünkü neler döndüğünü bilmiyoruz.

Sakin ol bi' sakin ol
Cevap vermediğimi düşünme sakın
Ne yapmalı ya da ne imkansızdır...
Yarın bileceksin
Her gün (her şeyi) bilemezsin
O yüzden sadece zevk al
Hepsinden önce, 
Gözlerini aç ve düşün...

Tempona biraz ara ver
O korkunç bakışı atma
Çabalarken parla!

Korkma, bütün endişeleri unuttum
Her zaman Şanslı Şanlıyız
Yarın Şanslı Şanslıyız
Rüyan Şanslı (çok sersemce)
Rüyam Şanslı (çok sersemce)
Rüyamız Şanslı
Durma devam et
Her zaman Şanslı Şanlıyız
Yarın Şanslı Şanslıyız

Moladayken neden yemek yiyorsun? 
Neden bu kadar çok ev ödevi var?
Dondurulmuş maaşım nereye gitti? (*Genel olarak beklentileri eleştiriyor)

Her şey yolunda, bunların anlamını bilmiyorum
İrademi kaybettim
Hepsi senin aklında
Hadi dışarı çık, somurtmayı kes
Çarklar 7/24 sıkışmış (*Hayatın sıkışık düzeninden bahsediyor)
Ying Yang (*Doğanın dengesi)
Bulabilirsin
Tempona biraz ara ver
O korkunç bakışı atma
Çabalarken parla!

Korkma, bütün endişeleri unuttum
Her zaman Şanslı Şanlıyız
Yarın Şanslı Şanslıyız
Rüyan Şanslı (çok sersemce)
Rüyam Şanslı (çok sersemce)
Rüyamız Şanslı
Durma devam et
Her zaman Şanslı Şanlıyız
Yarın Şanslı Şanslıyız

Bazen hava yastıklarına ihtiyaç duyarız (*Hayatın telaşıyla aramıza mesafe koymaktan bahsediyor)
Sonra kahkaha, korktum
Yağmurdan sonra, 
Hayat çok güzeldir

Korkma, bütün endişeleri unuttum
Her zaman Şanslı Şanlıyız
Yarın Şanslı Şanslıyız
Rüyan Şanslı (çok sersemce)
Rüyam Şanslı (çok sersemce)
Rüyamız Şanslı
Durma devam et
Her zaman Şanslı Şanlıyız
Yarın Şanslı Şanslıyız

Yorumlar